Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

alliance battle search engine needs work

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• alliance battle search engine needs work

Last alliance week 0 defends so far this week no alliance defends. Others in my alliance have over 10. But I when I do my fights I get to fight the same person 2 times in a row? This is the second time I have had to fight the same person 2 times in row during alliance week. Seriously why do I need a base. I thought this alliance thing would be fun but it's not. Not fun I'm done. Fix the search engine

Administração precisa de um mecanismo que nivele os players, tipo nível de 10 a 20, de 20 a 30 de 30 a 40, e também quem ataque receba uma defesa, sei que ainda está no começo da temporada mais dá pra ajustar !!!!!!! Bom dia a todos.

Comment

Alliance Points shouldn't be awarded for defense since defend is not equaly distrubuted. Some players get a lot of defends while others get none. Last season my son got over 600 points in defend alone without playing a single game or logging in. Therefore I believe points should only be awarded for succesfull attacks. The cheaters who voted for defend points was becaus they wanted to get points for their high level accounts while playing on a low level account thus doubling their points.

Comment

• robertcr505
        robertcr505 commented
        Editing a comment
        Yep. I mentioned that before. Ive pretty much resigned to taking this game too serious and spend more of my time and money on other games. I haven't really messed with my base since the update and since the alliance defend unfairness. Makes more sense to use your veterans on attacks instead of on defends since, if your base is worth a damn, you're lucky to get 2 attacks a week. So many cheaters, hackers, exploits, crashes, bugs, horrible update after horrible update, minimal progression after level 50, etc. Still fun enough to play sometimes, but definitely on the toilet bowl swirl down.

Sugerem tirar os pontos de defesa, para a nossa aliança é ótimo, não nos atacam mesmo.

Comment

• mendoza0206
        mendoza0206 commented
        Editing a comment
        A lot of the things you respond make no sense.

É que o meu idioma é complicado mesmo. Tem que usar um tradutor de português Brasil.

Comment

No, it's. it the language...it's what you say...you speak but it's nonsense.

Comment

• BAGRITTUS
          BAGRITTUS commented
          Editing a comment
          @SOUZA-ZICA-11, o que ele quis dizer é que você faz afirmações sem considerar muitos fatos. Sei que você está feliz pelas suas conquistas (parabéns!), mas não se deixe inflamar. Tudo o que você escreve aqui está inflamado pelo orgulho que a conquista tem te proporcionado. Isto está ficando descontrolado. Observo que você é um daqueles pouquíssimos jogadores que se preocupam com a jogabilidade. Tenho percebido isso e te afirmo que o jogo precisa de gente assim, mas calma man. De coração mesmo.

Originally posted by SOUZA-ZICA-11 View Post
        Sugerem tirar os pontos de defesa, para a nossa aliança é ótimo, não nos atacam mesmo.
        Existem fatores que você desconsidera bruscamente. Bom... eu não recebi mais de um ataque na conta principal desde que iniciou o sistema, enquanto eu estava em uma aliança, evidentemente.

Comment

Working...
        X