Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Devs!

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Devs!

https://www.youtube.com/watch?v=T3zu0X-mNYc

Sejamos honestos. Observem a base de duas caveiras brancas que tive que retaliar. Aonde isso é normal? Não faz dois dias que comentei que em pouco tempo teria que começar a utilizar 2k, 2 FF para enfrentar caveiras brancas. Esse matchmaking está horrível. Todas as bases que enfrento estão assim ou pior. Acho que tenho que lembrar aos senhores (nem sei porque me refiro aos desenvolvedores porque não responderão mais um dos meus tópicos, mas vou ser louco e continuar com a fé de que irão responder) sobre meu tópico abordando o desbalanceamento dos bombardeiros e que até o momento nada foi dito por parte de vocês. Eu nem tenho conseguido fazer a missão que meu caminhão tem que matar 15 unidades numa única partida pelo terceiro dia seguido porque todas as bases estão iguais. Não tenho opção real de fazer a missão. Terei que gastar ouro para pulá-la ou amargar por dias até conseguir. Não tenho igualmente conseguido treinar meus atiradores até o nível três de veteranos. Eu até ignorei que tenho base esses dias porque parece inútil continuar tentando mesmo com o perk de veteranos. Bom, mais um texto para nada porque ninguém da equipe irá responder. Nem o SD tem ao menos falado algo na imensa maioria dos meus posts. Devo ser muito insignificante para o jogo, ou melhor, para a empresa.

Google

Let's be honest. Look at the base of two white skulls that I had to retaliate. Where is this normal? Not two days ago I commented that in a short time I would have to start using 2k, 2 FF to face white skulls. That matchmaking looks awful. All the bases I face are like this or worse. I think I have to remind you (I do not know why I am referring to the developers because they will not answer one more of my topics, but I will be crazy and continue with the faith that they will respond) about my topic addressing the imbalance of the bombers and that even the nothing has been said on your part. I have not even been able to make the mission that my truck has to kill 15 units in a single match for the third day followed because all bases are the same. I have no real choice to do the mission. I'll have to spend gold to bounce it or bitter for days until I get it. I have not even been able to train my shooters until veteran level three. I even ignored that I have basis these days because it seems pointless to keep trying even with the veterans perk. Well, one more text for nothing because no one on the team will respond. Neither the SD has at least said anything in the vast majority of my posts. I must be very insignificant for the game, or rather for the company.

😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔 mereciam os pelo menos uma resposta, SD-PEER81 não é responsável por tudo, mas deveria expor nossos problemas mas de perto.

Comment

Everyday more and more players copy those 2-3 tricky unbeatable setups.

Combination of 400 build points (5:30 minutes), full AA structures and Bombardiers behind walls and indestructible objects creates an unbeatable base.

So Bombardier that able to shoot over rocks and walls is not the only one problem.
      5:30 minutes is too little time to destroy a base with all of those issues plus the known split paths using walls and ruins.
      Also AA structures must have limit radius like Sniper Towers, Mortars and Bunkers, time drops usually aerial specials but they are useless because these 7-8 AntiAirs side by side.

Btw, a player lvl 65-200 has no advantage at all, he is like exactly like a player lvl 50,
      no more munitions, they all start with 4k munitions, no 6th Special, no 7th unit but they face 200% more difficult opponents than a lvl 50 Player.

Transport Truck must have upgrades for lvl 65+ players, for example it may reduce deployment cooldown at least 10-20%.

Also attacker must start with more munitions every rank up, around +20 munitions.
      a Player lvl 51 can start with 4020 munitions, a lvl 52 4040 munitions, lvl 60 with 4200, lvl 70 with 4400, lvl 100 with 5000 munitions etc etc.

There are infinite additions/tweaks for a more balanced gameplay,
      I personally like Bombardier, I like the new terrain that gives advantage to defend units, I don't want more nerfs, Mercenary already is useless,
      If we have more time to attack, no AA structures side by side, more munitions & +1-2 specials then none base will be unbeatable.
      Last edited by odytsak; 12-07-2017, 05:09 AM.
      http://twitter.com/odytsak
      http://www.youtube.com/odytsak

Comment

• RolexHoster
        RolexHoster commented
        Editing a comment
        talking bad yea..; some guys not have all upgraded base like urs. then ur fight is unfair to

• mendoza0206
        mendoza0206 commented
        Editing a comment
        You’re also a very high level player yet you seldom attack attack nightmares even since before 3.10 update. If you never attack them then how are you going to know how to beat them? This is why this bases come as a surprise to you all because you don’t face them often enough. I’ve lost up to 5 times to a base before I figure out how to break it then it’s all W’s.

You keep complaining about bases being too hard. You’re a very high level player. Bombardiers have very long time reloading and longtime spawns. If you can’t beat them join them right? There is no such thing as unbeatable bases since 2.92 update. AB is a competition, sure you’re going to loose some and win some you can’t expect to win 100% of battles. Once you figure out how to beat one type of set up you can beat them all, but you have to know that there is a high change your going to loose.

Comment

If I inspect a potential opponent on the PvP screen and see nothing but Tents, AA, and the unit showing Bombardier. I just ignore that opponent regardless of difficulty rating (for me they tend to show as nightmare - three red skulls).

There isn't much point going up against such setups. It often takes too long (and too much Munitions) to get Focus Fire and I'd rather not play than play a fight where you have to take in more than 1 Focus Fire to have any chance.

Comment

Originally posted by cusman View Post
          If I inspect a potential opponent on the PvP screen and see nothing but Tents, AA, and the unit showing Bombardier. I just ignore that opponent regardless of difficulty rating (for me they tend to show as nightmare - three red skulls).
          The biggest problem on these bases is too little time, only 5:30 minutes for a lvl 4 HQ with 32 walls and split paths,
          you start too far and you need at least 3 minutes to reach the HQ if the base is completely empty.

With defend troops and 20 barrels you need at least 7 minutes.

2 times today, I killed all Bombardiers and I lost because of time just right before my troops reach and shoot the HQ.

Comment

The bombardiers need a nerf, otherwise this will become hidden sniper tower 2.0. Nerf the one; nerf the other. No nerf; reinstate the sniper towers. Diversity is key.

Comment

It’s bad tactics, this is the same player he is complaining about it seems he changed his base a little but the result would’ve been the same.
              https://m.youtube.com/watch?v=ev6qVIq79l4

Comment

Não estou pedindo nada além de opções de jogabilidade. Minhas batalhas de aliança são sempre terríveis enquanto a imensa maioria está passeando sobre outras bases. Não quero a mesma facilidade, mas sim um equilíbrio.

https://www.youtube.com/watch?v=CCCnKPBnwRw

Se contra oponentes de duas caveiras brancas sou obrigado a usar um setup de nightmares, alguma coisa está errada. O que não se observa é a disparidade de tempo e outros recursos. Não posso treinar meus atiradores para serem veteranos porque todas as bases de zero até duas caveiras brancas estão com a mesma estratégia. Um sopro já os mata. Sinto-me falando sozinho novamente que atacante e defensor devem ter o mesmo número de vidas extras para veteranos. Existe um ponto que volto a dizer mesmo sabendo que alguns irão falar que é um absurdo: O limite de veteranos tem que ser proporcional ao poder de base. É matemática nada além disso. Esse é só um dos problemas. São diversos que estão por trás dessa jogabilidade limitante. Se na AB eu sempre encaro essas bases por não ter opção, eu tenho um percentual alto de derrota porque não controlo uma série de variáveis.

https://www.youtube.com/watch?v=4JxRCgx8id0

E uma delas é a forma como minhas unidades se comportam ao atacar que favorece o defensor. Nessas bases, onde unidades estão atrás de estruturas indestrutíveis, até mesmo abrir caminho pelos flancos se torna inútil porque os bombardeiros estão atacando de um ponto só para outros da tela sem limite real porque fazem isso atrás e entre estruturas. Nas fileiras horizontais de rochas que ficam no sul da tela, ali atrás dessas estruturas eles atiram e não são alvo de outras unidades caso você abra um brecha no flanco norte. "Ah... VOCÊ É LVL 1KKK..." eu não controlo a capacidade ou incapacidade das minhas unidades de não responderem ao ataque, de terem que dar a volta nas estruturas para atacar. E acho deprimente ainda ouvir que devo passar a utilizar bombardeiros para contra atacar da mesma forma. É uma agressão as particularidades de cada jogador.A situação nos força a jogarmos todos de forma igual.

Se mudo meu setup da AB para dois decoys, perco porque a distância contra algumas bases irá me prejudicar porque irei ignorar as torres no começo da tela. Ainda corro o risco de perde sem lutar de verdade porque meu caminhão é alvejado sem chance alguma de evitar a derrota a não ser que gaste focus contra a torre precocemente e de forma totalmente equivocada, desperdiçando um recurso extremamente valioso em um única estrutura. É o mesmo que invocar uma tempestade para matar uma formiga. Por outro lado, se em uma AB eu enfrento uma base como as que possuem somente AA e bombardeiros durante AB, meus dois especiais de paraquedistas serão inúteis.

Outra coisa, a recarga demorada dos bombardeiros não é nada prejudicial. Em alguns momentos se torna um benefício porque permite juntar unidades que priorizam estruturas. Em um único ponto,elas se tornam alvos fáceis. A recarga se torna uma estratégia e não é atoa que algumas pessoas utilizam morteiros e AA na frente de bombardeiros. Quando não estão protegidos pela AI dos inimigos, eles se beneficiam da proteção de estruturas indestrutíveis. Esse argumento que a recarga é alta para justificar que não precisam de algum nerf é fraca e carece muito de realidade.

Google

I'm not asking for anything other than gameplay options. My alliance battles are always terrible while the vast majority are wandering on other bases. I do not want the same ease, but a balance.

https://www.youtube.com/watch?v=CCCnKPBnwRw

If against opponents of two white skulls I'm forced to use a nightmare setup, something is wrong. What is not observed is the disparity of time and other resources. I can not train my marksmen to be veterans because all bases from zero to two white skulls have the same strategy. A breath already kills them. I feel myself talking to myself again that attacker and defender should have the same number of extra lives for veterans. There is one point I come back to even knowing that some will say that it is absurd: The veteran limit has to be proportional to the base power. It's math nothing more. This is just one of the problems. There are several behind this limiting gameplay. If in AB I always face these bases because I have no option, I have a high percentage of defeat because I do not control a series of variables.

https://www.youtube.com/watch?v=4JxRCgx8id0

And one of them is the way my units behave when attacking that favors the defender. At these bases, where units are behind indestructible structures, even to make their way through the flanks becomes useless because the bombers are attacking from one point to another only on the screen with no real limit because they do it behind and between structures. In the horizontal rows of rocks that are in the south of the screen, behind these structures they shoot and are not targeted by other units if you open a breach in the north flank. "Ah ... YOU ARE LVL 1KKK ..." I do not control the ability or inability of my units not to respond to the attack, to have to go around the structures to attack. And I find it depressing to hear that I must start using bombers to counter attack in the same way. It is an aggression the particularities of each player. The situation forces us to play all equally. If I change my setup of the AB to two decoys, I lose because the distance against some bases will hurt me because I will ignore the towers at the beginning of the screen. I still run the risk of losing without really fighting because my truck is shot with no chance of avoiding defeat unless I spend focus on the tower early and totally wrong, wasting an extremely valuable resource on a single structure. It's like invoking a storm to kill an ant. On the other hand, if in an AB I face a base like those that only have AA and bombers during AB, my two special parachuteists will be useless.

Another thing, the delayed reloading of the bombers is not at all harmful. At times it becomes a benefit because it allows you to join units that prioritize structures. At one point, they become easy targets. Reloading becomes a strategy and it is not so that some people use mortars and AA in front of bombers. When they are not protected by AI from their enemies, they benefit from the protection of indestructible structures. This argument that recharge is high to justify that they do not need some nerf is weak and lacks much of reality.
                Last edited by BAGRITTUS; 12-07-2017, 09:28 AM.

Comment

I just showed you how that base can be beaten without a single focus fire, two paratroopers, 2 decoys and boots is all it takes to beat 2 white skulls with 3.12 update. You take the wrong units to attack and for that you want a nerf. You choose to take medics and surgeons as if your trying to make vets. The flame thrower can also shoot thru cracks and he is deadly against the chemist. As a top ranked player and high level you should know that nerf is not good for gameplay.

Comment

• BAGRITTUS
                    BAGRITTUS commented
                    Editing a comment
                    O errado que você aponta é o erro que você sempre comete em não perceber um dos pontos das minhas críticas. O jogo está ruim porque TODOS têm que jogar do mesmo jeito. É deprimente ver que você ainda não enxergou isso mesmo depois de tantos exemplos e citações repetitivas desse ponto de vista em mais de dois tópicos recentes onde você se manifestou. Aí já estamos entrando em um outro problema.

Você é incapaz de absorver argumentos contrários ao seu posicionamento privilegiado que envolve o foco das questões que critico. Se contenta em jogar igual Ctrl C + Ctrl V em um jogo onde existem outras opções. Sempre joguei com esse setup ao ponto de alcançar ranking maior em menor tempo de jogo que você, com um percentual menor de derrotas, por exemplo, já que gosta tanto de citar minha potencialidade então façamos as comparações. Aliás, o que aconteceu com seus status que não estão corretos no seu perfil? (http://gunsupgame.com/en-us/players/mendoza0206) Se continuo com as mesmas unidades é porque é meu estilo. Porque ainda observo eficiência nelas. O problema nunca foi minhas unidades. Abra a sua mente. Partindo do seu ponto de vista eu posso afirmar que Lança Foguetes é a melhor unidade mesmo sendo lentos, com precisão medíocre, com custo exorbitante, logo necessitam de salário para serem viáveis, sacrificando um slot, o dano geralmente tem que ser sacrificado pela utilização de recarga rápida, mas a maioria dos jogadores de rank alto o usam. Eu acho horrível, mas quem o usa faz por estilo e familiaridade. Se você se contenta em apenas jogar igual, ainda apontando um certo demérito como se não fosse possível eu jogar bem diferente da mesma forma com você e a maioria questionável tudo bem, mas agora o que me indigna é você falar ainda que não sei sobre o impacto do nerf. O nerf é necessário sim. Ele pode ser na forma como essa estrutura está agindo em relação a outras, de diferentes formas, mas é necessário alguma alternativa a essa situação cansativa e repetitiva. Estou cansado de mostrar argumentos que comprovam isso. Eu estou distante do meu ego, não tenho base com bombardeiros que utilizam as estratégias que menciono, e por isso afirmo que você não tem essa mesmo distanciamento necessário para falar sem amarras do processo de balanceamento que é necessário. Quando o caimento das balas surgiram, não reclamei porque o jogo precisava de ajuste. Eu utilizo atiradores na minha base por quase seis meses. Volto a dizer que convivo com jogos muito mais complexos e que sofrem periodicamente banimentos e restrições ao ponto de ser obrigatório a avaliação trimestral do ambiente competitivo para buscar EQUILÍBRIO de jogabilidade. O que falta aqui.

Google

The wrong you point to is the mistake you always make in not realizing one of the points of my criticism. The game is bad because EVERYONE has to play the same way. It is depressing to see that you have not seen this even after so many examples and repetitive quotations from that point of view on more than two recent topics where you have manifested. Then we're getting into another problem.

You are unable to absorb opposing arguments to your privileged position that involves the focus of the questions that I criticize. Be content to play equal Ctrl C + Ctrl V in a game where there are other options. I always played with this setup to the point of achieving a higher ranking in a shorter game time than you, with a lower percentage of defeats, for example, since you like to mention my potential so let's make the comparisons. By the way, what happened to your statuses that are not correct in your profile? (http://gunsupgame.com/en-us/players/mendoza0206) If I continue with the same units it is because it is my style.Because I still see efficiency in them. The problem was never my units. Open your mind. From their point of view, I can assert that Launching Rockets is the best unit even though they are slow, with mediocre precision, with exorbitant cost, then require salary to be viable, sacrificing a slot, the damage usually has to be sacrificed by using recharge, but most high-ranking players use it. I think it's awful, but whoever uses it does it for style and familiarity. If you are content to only play equal, still pointing a certain demerit as if it were not possible to play very differently the same way with you and most questionable okay, but now what disgusts me is you speak even though I do not know about the impact of the nerf. The nerf is necessary yes. It may be in the way that this structure is acting in relation to others in different ways, but some alternative to this tiresome and repetitive situation is needed. I'm tired of showing arguments that prove this. I am far from my ego, I have no basis with bombers who use the strategies I mention, and so I assert that you do not have that same detachment necessary to speak without the moorings of the balancing process that is necessary. When the bullets came out, I did not complain because the game needed adjustment. I use sniper at my base for almost six months. I say again that I live with much more complex games and that periodically suffer banishment and restrictions to the point of being obligatory the quarterly evaluation of the competitive environment to seek BALANCE of gameplay. What's missing here.
                    Last edited by BAGRITTUS; 12-07-2017, 10:25 AM.

Like I said, 2 paratrooper, 2 decoy and tactical boots for 2 white skulls.
                  https://m.youtube.com/watch?v=WkRohq4u8og
                  We have somewhat the same kind of opponents don’t we? We’re ranked almost the same and similar levels.

Comment

• BAGRITTUS
                    BAGRITTUS commented
                    Editing a comment
                    Você realmente está convencido que estamos falando da mesma situação. Incrível como lhe falta análise. Você ao menos fez um comparativo sobre as bases? Não. Caso fizesse não iria passar tanta vergonha gratuita. Vou mostrar os números para que assim, com sorte e muita fé, talvez você comece a entender do que estou falando. Vamos lá! Eu acredito no seu potencial.

Base do meu vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=T3zu0X-mNYc

Pontos de base = 3884
                    Tempo para derrotar a base = 6 min
                    Cartas do HQ = Construtor, Paraquedista, Ego, Bombardeiros, Soldado de Elite.
                    Esquadrão de Defesa = Médicos, Comando, Soldado de Elite e Lança-Foguetes
                    Composição de estruturas = 3 barracas, 1 torre de atirador e 7 antiaéreos
                    Composição de unidades da barraca = Bombardeiros
                    Composição de unidades de veteranos = Bombardeiros lvl 3-8 e Químico lvl 1-1 e lvl 3-1

Base do seu vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=WkRohq4u8og&app=desktop

Pontos de base = 7275
                    Tempo para derrotar a base = 10:30 min
                    Cartas do HQ = Defesa HQ Atirador, Construtor, Campo de Treinamento, Controle Taqueométrico e Benefícios de Veteranos
                    Esquadrão de Defesa = Atiradores de Elite e Soldados
                    Composição de estruturas = 3 Barracas, 6 Torre de Atiradores, 1 Bunker, 6 Antiaéreo, 3 Morteiros
                    Composição de unidades da barraca = Bombardeiros, Comando e Atirador
                    Composição de unidades de veteranos = Atirador lvl 2-2, lvl 3-1, Bombardeiros lvl 2-2, lvl 3-1, Soldado de Elite lvl 3-4

Parecem semelhantes para você? Sim?! Então vou apontar outras diferenças entre elas. Qual dentre elas possui unidades totalmente sob cobertura de estruturas indestrutíveis e com ponto de estrangulamento garantidos? As duas? Afirmo que é a primeira. Qual delas tem capacidade de esgotar uma infinidade de recursos sem o menor esforço? Aposto que você ainda insiste que são iguais. Você falha absurdamente em ignorar que o tempo que lhe faltava para concluir a batalha era de aproximadamente 4:37 min. Apenas 75% do tempo que tenho para ganhar da base que enfrentei. Só isso. Afinal, o tempo e os recursos conquistados com ele são irrelevantes.

Mas aposto que você ainda vai falar que estou equivocado e que enfrentou a mesma base. Aí me dói os olhos ler algo do tipo porque você reduz mudanças extremamente significativas ao nada como se não tivessem impacto na jogabilidade.

1) https://www.youtube.com/watch?v=T3zu0X-mNYc
                    2) https://www.youtube.com/watch?v=ev6qVIq79l4

Você quer dizer que a diferença de posicionamento do primeiro vídeo com o segundo vídeo é insignificante? Você está brincando?

O seu desespero em argumentar o absurdo se declara ao ponto que ignora o desenvolvimento da partida e como cada situação é diferente uma da outra. Dizer que as duas situações são iguais eu esperaria de alguém que não conhece as dinâmicas das unidades e tudo mais, não de um jogador do top 20. Não temos os os mesmos status e tão poucos oponentes com a mesma proporcionalidade, até nisso você quer inventar. Em relação de igual a igual que você citou somos diferentes. Eu não te retalio porque não invisto 3k e 2 focus em bases de duas caveiras brancas. Isso é ultrajante pelo valor dos recursos e pela forma que as bases como a sua tem se beneficiado da negligência dos desenvolvedores que estão ignorando os fatos que apresento há meses. Mas você está certo. Você quer estar certo acima de qualquer circunstância. Você ganhou. Nada precisa ser mudado. Está satisfeito? Ninguém vai mexer na sua base. Sua felicidade será mantida.

Google

You really are convinced that we are talking about the same situation. Incredible as you lack analysis. Did you at least do a comparative on the bases? No. If I did I would not go through such gratuitous shame. I'll show you the numbers so that, with luck and a lot of faith, you may begin to understand what I'm talking about. Come on! I believe in your potential.

Basis of my video: https://www.youtube.com/watch?v=T3zu0X-mNYc

Base points = 3884
                    Time to defeat base = 6 min
                    HQ Cards = Builder, Parachutist, Ego, Bomber, Elite Soldier.
                    Defense Squad = Physicians, Command, Elite Soldier and Rocket Launcher
                    Composition of structures = 3 barracks, 1 sniper tower and 7 anti-aircraft
                    Barrack unit composition = Bombers
                    Composition of veteran units = Bombers lvl 3-8 and Chemist lvl 1-1 and lvl 3-1

Basis of your video: https://www.youtube.com/watch?v=WkRohq4u8og&app=desktop

Base points = 7275
                    Time to defeat base = 10:30 min
                    Letters of HQ = HQ Defense Shooter, Builder, Training Field, Tachometric Control and Veteran Benefits
                    Squad of Defense = Elite Shooters and Soldiers
                    Composition of structures = 3 Barracks, 6 Shooter's Tower, 1 Bunker, 6 Anti-aircraft, 3 Mortars
                    Barrack Unit Composition = Bombers, Command and Shooter
                    Composition of veteran units = Sniper lvl 2-2, lvl 3-1, Bombers lvl 2-2, lvl 3-1, Elite Soldier lvl 3-4

Do they look alike to you? Yes?! So I'll point out other differences between them. Which of them has units totally under cover of indestructible structures and with guaranteed bottleneck? Both? I affirm that it is the first. Which one has the capacity to exhaust an infinity of resources without the slightest effort? I bet you still insist they're the same. You absurdly failed to ignore that the time it took him to complete the battle was approximately 4:37 min. Only 75% of the time I have to earn from the base I faced. Only that. After all, the time and resources gained from it are irrelevant.

But I bet you're still going to say that I'm wrong and that you faced the same basis. It hurts my eyes to read something like that because you reduce extremely significant changes to nothing as if they had no impact on the gameplay.

1) https://www.youtube.com/watch?v=T3zu0X-mNYc
                    2) https://www.youtube.com/watch?v=ev6qVIq79l4

You mean that the positioning difference of the first video with the second video is insignificant? You are kidding?

His desperation to argue the absurd declares himself to the point that he ignores the development of the game and how each situation is different from one another. To say that the two situations are the same I would expect of someone who does not know the dynamics of the units and everything, not of a top 20 player. We do not have the same statuses and as few opponents with the same proportionality, even in that you want to invent . In peer-to-peer relationships you mentioned, we are different. I do not retaliate because I do not invest 3k and 2 focus on bases of two white skulls. This is outrageous because of the value of resources and the way the databases with their own have benefited from the neglect of the developers who are ignoring the facts that I have presented for months. But you're right. You want to be right above any circumstance. You won. Nothing needs to be changed. Are you satisfied? No one is going to touch your base. Your happiness will be maintained.
                    Last edited by BAGRITTUS; 12-07-2017, 03:35 PM.

Sabe, o que me chamou atenção? Se seus status estão iguais aos da imagem, isso significa que estão afetando seu jogo diretamente. Existe essa hipótese. Por que esse dados estão assim?

Comment

• mendoza0206
                    mendoza0206 commented
                    Editing a comment
                    This is my steam account, not my psn account

• BAGRITTUS
                    BAGRITTUS commented
                    Editing a comment
                    Você carrega seus itens e tudo mais para a conta do steam? Não sabia disso.

Google

Do you carry your items and everything else to the steam account? I did not know that.

I did beat ajquimelvin with 2 paratroopers, two decoys and tactical boots. In less than 5:30, just because some players have a hard time beating some bases don’t mesn we need nerf. You attack with wrong units and wrong perks. I have nothing personal against you, I just disagree that a nerf is the way to go. We need hard to beat bases for the game to be competitive, we also need more players to be facing then during AB to make AB equal for all.

Comment

• Nihilism*PC
                    Nihilism*PC commented
                    Editing a comment
                    I can agree we need hard bases, but I also agree with Bagrittus in that we should have variety. A copy/paste of bombard bases at the top of the pack should tell people that they're rather over-powered. I ran into a 1600 power, lvl 48 alt base in AB's yesterday. With every cluster of bombards I was killing I was losing half my army to what amounted to 'mortar-spam' from the others. Inside of 5 seconds I have 6 riots with 1800 health get blown up, and then the rest of my army got shredded. Do I think they should be nerfed? No. I do think we should have more options in late-game. More control over our units beyond spawning them and hoping they're not gonna be dumb AF. Tanks or a unit that can shoot mortars/explosives outta the sky to counter bombard spam would be nice.

Difficult to obtain the focus of fire is the biggest worry of this game
                  Nightmare bases how to defeat your abilities
                  「Charly941014,Rabah_1989」These two are the strongest assailants I think

Comment

Btw wei-feng, congrats for your 400 build points base with too many hidden veterans gaining advantage from the new terrain.
                    I faced your base yesterday and it's unbeatable in only 5:30 minutes.
                    You have already 24 defend wins and 0 defend loses!!! this AB season week.
                    http://gunsupgame.com/en-us/players/wei-feng

If players copy your setup then every base will be unbeatable.

Comment

• wei-feng
                      wei-feng commented
                      Editing a comment
                      That is good luck
                  Working...
                  X