Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

Retaliação

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Retaliação

Já faz algumas semanas que não tenho retaliação contra oponentes classificados como caveiras vermelhas. Isso será padrão ou em algum momento terei os oponentes de volta? Chega a ser injusto eu ter que gastar recursos contra bases de pessoas que, inclusive, estão no top 50 mas que aparecem apenas como duas caveiras brancas na retaliação. Extremamente desproporcional investir tanto para ter 24 pontos no máximo e duas cartas a mais em uma provável vitória sendo que alguns deles aparecem frequentemente como caveiras vermelhas na campanha.

Google

It's been weeks since I've been retaliating against opponents classified as red skulls. Will this be standard or will I ever have my opponents back? It is even unfair for me to have to spend resources against bases of people who are even in the top 50 but who appear only as two white skulls in retaliation. Extremely disproportionate to invest both to have 24 points at most and two more cards in a likely win as some of them often appear as red skulls in the campaign.

Are you saying that you do not have any red skull opponents to attack?

Comment

• SDS_Chase
      SDS_Chase commented
      Editing a comment
      Hm, that shouldn't be the case as the same difficulty calculation as PvP is used when determining the rating for retaliation . If you had any screenshots showing this it would be very helpful.

• BAGRITTUS
      BAGRITTUS commented
      Editing a comment
      @SDS_Chase. It´s exactly that Mendonza said.

• RolexHoster
      RolexHoster commented
      Editing a comment
      thankyou to delete my topic thats what i get for helping you tsss

Você está experimentando um bug e sim, é injusto, e sim, isso será corrigido de forma "oportuna" agora que você lembrou os desenvolvedores.

Talvez as listas oficiais de prioridade de Bugs sejam postadas aqui nos fóruns para que os jogadores vejam por si mesmos em vez de esperar por um dev para lembrar se há um problema ou não. E então, talvez, então, os jogadores não terão que se perguntar sobre a mecânica do jogo intencional versus não intencional.

Além disso, pensei que esse erro já seria corrigido (eu até mencionei isso na minha postagem "dificuldade de Red Skulls"), a menos que fosse corrigido ou corrigido antes e voltasse novamente recentemente, e se fosse esse o caso, isso não é bom procure o jogo quando os erros existentes continuam a persistir após serem "corrigidos".

E graças a mendoza0206 para esclarecer isso para os desenvolvedores entenderem o que você quer dizer sobre esse problema.

Translate:
    You’re experiencing a bug and yes, it’s unfair, and yes, this will be corrected in a “timely” manner now that you reminded the devs.

Maybe the official prioritized Bugs lists should be posted here on the forums for players to look at for themselves instead of waiting for a dev to remember if there’s an issue or not. And so, maybe then, players won’t have to wonder about intended vs. unintended game mechanics.

Also, I thought this bug would be fixed already(I even mentioned this in my ‘Red Skulls difficulty’ post), unless it was corrected or fixed before and just came back again recently, and if that were the case, that’s not a good look for the game when existing bugs keep persisting after being “fixed”.

And thanks to mendoza0206 for clearing this up for the devs to understand what you mean about this issue.

Comment

PvP and retaliations always fluctuate. For example I would see an opponent in my retaliation list show up as 3 white skull then the same opponent shows up in my PvP list as a nightmare. Ever since the PvP campaign mode all my retaliation opponents show up only as 3 whites...ALL OF THEM showed up like this when a lot of them were top 100 PvP defend bases. But on the campaign list they show up as 3 red skull. It never bothered me before because he would just wait for them to go up in rank and show up as nightmares to make it worth retaliating but now they never go up they always stay as 2 whites.

Comment

deve ser um carinha antigo q tu atacou e ele te retalhou , qnd e assim a opcao de retaliaçao vem expirada

Comment

Alguma novidade? Ainda estou com o mesmo problema e, para piorar, nem tenho acesso a opção contra alguns jogadores porque o jogo apresenta um bug que pede para eu reiniciar o sistema. Ainda devo ter esperança sobre isso ou não? Sei que o problema acontece com poucos jogadores e não sou inocente em não perceber que nós, jogadores com esse problema são pucos, logo, o investimento do precioso tempo de vocês sobre o assunto pode ser considerado desperdício, mas agora nem a opção eu tenho mais.

Comment

• SD-PEER81
            SD-PEER81 commented
            Editing a comment
            Can you provide screenshots of this difference in difficulty skulls issue occurring so that I can pass these along to the team to take a look at? They would be extremely helpful in trying to determine why this situation is occurring.
        Working...
        X