Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

FIM DE GUNS UP ANUNCIADO PELOS DESENVOLVEDORES !

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FIM DE GUNS UP ANUNCIADO PELOS DESENVOLVEDORES !

Tá assustado? pois eu estou aliviado... Guns up sempre foi um jogo divertido, porém o pior... eu disse pior tecnicamente falando desde os meus saudosos Odissey e Atari...
    Eu nunca havia entrado aqui no forum, mas depois destas atualizações medíocres, 3.40 em diante... o que estava uma merdinha, se tornou uma cagada gigante... pessoas com veteranos sumindo de base, fogo concentrado fantasma e por aí vai... Minha base ficou desfigurada, e olha que levei tempo pra fazer aquela merda... Eu desafio alguém me dizer que conseguiu 2 hora de jogo ininterruptos, sem uma tela azul??? O Jogo é de graça, mas o PS4 custa caro...e oferecer cocô mesmo que de graça é falta de educação. Fora os roubos de ouro, esses então seriam passíveis de processos judiciais, já que estamos falando de grana de verdade, ou alguém já recuperou alguma coisa gasta depois da tela zul??? duvido...
    Eu vou fazer minha parte, eu adorava esse jogo, eu tenho 42 anos já joguei com criança de 8 anos e com adulto de mais de 50 anos nele... O jogo é divertido como eu disse, mas pra mim acabou, chega de perder tempo e dinheiro, com um jogo que está a meu ver, aí no mercado só para ROUBAR dinheiro nosso, já que as poucas vezes em que há um suporte, de atualização, é notório que é feito de forma amadora e sem nenhum capricho que se vê nos padrões de jogos da família Playstation. Assim que chegar em casa vou desmontar a base toda e desinstalar o jogo... a única coisa que vou procurar saber é COMO SE FAZ PARA DELETAR UMA CONTA OU LOGIN NO JOGO, pois isso faço questão... Ou seja O FIM DO GUNS UP !

Meu amigo belas palavras, o jogo mudou muito de um ano para cá, infelizmente para pior.

Comment

• ANDRE_FJV
      ANDRE_FJV commented
      Editing a comment
      Verdade meu amigo, pior pra gente, mas para o bolso da Valkyrie e da Sony, não... Enquanto ninguém fizer nada não digo só de jogo não, eles deitam e rolam. Eu tô fora... Não jogo mais essa merda.

Here is a translation of the subject of ANDRE_FJV, thanks to google translation.
    GUNS UP END ANNOUNCED BY DEVELOPERS!

Are you scared? because I'm relieved ... Guns up has always been a fun game, but the worst ... I said worse technically speaking since my longing Odissey and Atari ...
    I had never entered the forum before, but after these mediocre updates, 3.40 onwards ... what a fucking deal, it became a giant shit ... people with veterans fading from base, ghost concentrated fire and so on .. My base got disfigured, and look, I took the time to do that shit ... I challenge someone to tell me that they got 2 hours of uninterrupted play without a blue screen ??? The Game is for free, but the PS4 is expensive ... and offer poo even if it's for free is a lack of education. Apart from the gold robberies, these would then be liable to lawsuits, since we're talking about real money, or has anyone recovered anything spent after the zul screen ??? I doubt
    I'm going to do my part, I loved this game, I'm 42 years old I've played with an 8 year old and an adult over 50 years old in it ... The game is fun like I said, but for me it's over, time and money, with a game that is in my view, there in the market just to STEAL our money, since the few times in which there is a support, update, is notorious that it is done in an amateurish way and without any whim sees in the patterns of games of the Playstation family. As soon as I get home I will disassemble the entire base and uninstall the game ... the only thing I will try to find out is HOW TO DELETE AN ACCOUNT OR LOGIN IN THE GAME, as this I ask ... That is THE END OF THE GUNS UP!

Comment

And to answer for your subject Andre, yes, the devs are destroyed 80% of players base AGAIN with this new update (the first time was with the sandbags). Without any compensation and without any compassion (i guess) for the work done. The only dev I could talk to is SDS Chase, and he admitted that it was frustrating to see his base destroyed by a patch. But we have to accept it, the game is easier than before to please medium and new players. Life goes on.

Translate
      E para responder pelo seu assunto Andre, sim, os devs são destruídos 80% dos jogadores baseiam novamente com esta nova atualização (a primeira vez foi com os sacos de areia). Sem qualquer compensação e sem compaixão (acho) pelo trabalho realizado. O único que eu poderia conversar e a SDS Chase, e ele admitiu que era frustrante ver sua base destruída por um remendo. Mas temos que aceitá-lo, o jogo é mais fácil do que antes para agradar a jogadores novos e médios. A vida continua.

Comment

• SDS_Chase
        SDS_Chase commented
        Editing a comment
        I want to clarify that I had stated I understand your frustration, not that I too was frustrated. I can understand that being forced to change your base after an update would make you upset. However, I want to reiterate again that that GUNS UP! team believes in the changes we made and think that they make the game stronger. You have mentioned in almost every post since then that the game is easier for 'medium players'. I would guess you classify yourself as above them. As such, I have confidence you will be able to find new base layouts which defeat your medium opponents.

Eu quero esclarecer que eu disse que entendi sua frustração, não que eu também estivesse frustrado. Eu posso entender que ser forçado a mudar sua base depois que uma atualização o deixaria chateado. No entanto, quero reiterar novamente que o GUNS UP! equipe acredita nas mudanças que fizemos e pensamos que elas tornam o jogo mais forte. Você mencionou em quase todas as postagens desde então que o jogo é mais fácil para "jogadores médios". Eu acho que você se classifica como acima deles. Como tal, tenho confiança de que você poderá encontrar novos layouts básicos que derrotem seus oponentes médios.

• IsraelysGU
        IsraelysGU commented
        Editing a comment
        Chase, i understand, i speak with google translate, so sometimes google can give me wrong terms. Yes i was very frustated, but i have make a new one now, i have to accept these changements guys, and i accept. I have always saids u devs do a great job on this gm, but its was my first time i complain. Now its the past, life goes on.

Now all i want its u fix the lastests bugs and errors guys, I know you guys are mature and i can speak with you truly without licking boots, I respect that.
        Keep up ur job.

• SDS_Chase
        SDS_Chase commented
        Editing a comment
        Thank you IsraelysGU. We'll keep striving to fix the issues. Your feedback is important to us.

I find the amount of Hyperbole in this topic to be ridiculous. But worse than that is the outrageous claims presented here. When did the developers announce that Guns Up was ending? And from where do you get your numbers that 80% of the playerbase is destroyed?

If you want to want to complain that's one thing, but try to keep it civil and factual. Please refrain from a blatant disregard for the truth.

Comment

And for you Kid69, I only translated David's post, I do not care about it. Talk to him, not me. And as for my figure of 80% of bases destroyed by the patch, the majority of the 3 red skulls used tanks trap and dead ends.

BUT THIS DOES NOT CONCERN YOU SEEN YOUR STATS, SO DOES NOT SAY WHAT YOU DO NOT KNOW.

Last month, the average opponent difficulty you attacked is 0.967062.

Per week, 1.10638.
        Last week, 1.22881.

In defense, as I can see in your stats, you lose 80% of the time.
        So my job, you can not understand it.

AND FOR THE LOVE OF GOD, stop licking the boots of the devs, they are mature and understand the people. As proof, Chase noticed that I was frustrated because of the destruction of my base following the patch.

Be adults, we are in a forum, we have the right to express ourselves. And since a dev had spoken to me in MP and it is between him and me following my frustration, I immediately adopted an attitude of dialogue.

Good night.

Comment

Vejo bastante mimimi por causa de bases ControlC > control V , minha base e geuina e ainda continua fazendo estragos ao inimigos... se vc teve a base mudada por causa do patch , procure reinventar novos meios de base fortes, eu consegui ver uns tipos de bases novas ai ainda bem fortes e como tal

Comment

• IsraelysGU
            IsraelysGU commented
            Editing a comment
            Por minha parte, eu tive que refazer minha base. Antes, ganhei 19/20 batalhas defensivas.
            Agora, 15/20. É sempre isso, e finalmente aceitei. Continuo a trabalhar na minha base, veremos.

Originally posted by IsraelysGU View Post
          And for you Kid69, I only translated David's post, I do not care about it. Talk to him, not me. And as for my figure of 80% of bases destroyed by the patch, the majority of the 3 red skulls used tanks trap and dead ends.

BUT THIS DOES NOT CONCERN YOU SEEN YOUR STATS, SO DOES NOT SAY WHAT YOU DO NOT KNOW.

Last month, the average opponent difficulty you attacked is 0.967062.

Per week, 1.10638.
          Last week, 1.22881.

In defense, as I can see in your stats, you lose 80% of the time.
          So my job, you can not understand it.

AND FOR THE LOVE OF GOD, stop licking the boots of the devs, they are mature and understand the people. As proof, Chase noticed that I was frustrated because of the destruction of my base following the patch.

Be adults, we are in a forum, we have the right to express ourselves. And since a dev had spoken to me in MP and it is between him and me following my frustration, I immediately adopted an attitude of dialogue.

Good night.
          You need to start behaving like an adult before you have the right to throw stones at others.

For your information, I'm in the Big Red One, you know who we are, the alliance who took first in the last Alliance War, what place did you come in?

My average opponent was 3 stars and my score for that war was in the 5,000 plus range.

You've done nothing but whine like a spoiled brat and tried to bully the people who disagree with you, not by refuting their arguments but by calling them bad players.

The only thing I respect about your last post was the Supernatural gif, as I'm a huge fan of that show.

Comment

Alright guys, before things get ugly lets take a step back and let this topic breathe. We all are on here because we like GUNS UP!. We should let that bring us together.

Comment

@ANDRE_FJV,
              In terms of “compensation” for the kind of quality this game has offered, whether the devs will admit it or not, they have done their best in compensating for all these game’s issues.

I would consider the removal of the ‘Win/Loss’ stat from the main menu UI of the game as a start of that compensation. I might miss some other compensations but, from trying to think right now, ‘Daily Rations’ is another one. ‘Spec Ops’ I would also consider as compensation. These kind of “compensation” or maybe what I would call sensible compensation since it fits well to free-to-play game design or mechanics and could be subtle enough as a gesture by the devs in acknowledging “issues”. I would even include the individual “PMs” by devs on the forum or elsewhere as compensation. Even the allowing of certain “issues” to be fix for “later” could be seen as compensation.

If the devs are truly aware of this games issues, then they should know that there’s another step they could do if they plan to support this game longer, but, to give a certain perspective of what I mean with for example the “blue screen crash” or the CE-34878-0 PS4 error code, this won’t guarantee any future issues to stop occurring since there comes a point where the problem is not what needs fixing but how it is being fixed(Is this game still running on Unity and if so, is it the latest version of Unity? Modified version of Unity engine? Custom engine?).

I noticed a shift in the development of this game and wonder how much further the devs are willing to go with this game.

@Kenpo_Kid69,
              However “hyperbolish” a post may be(although some things can be lost in translation) I wouldn’t necessarily put off posts similar to this kind because it offers a specific perspective that I think should be known especially in dealing with the kind of development this game has gone through.

@IsraelysGU,
              Stats won’t explain all there is about certain things and you shouldn’t rely too much on the “leaderboards” of this game since certain updates to the game have made stats inconsistent. Even if you followed very closely to all the updates, you would still need to know context behind certain actions to get better idea for certain data.

Also, some players do “too much” or are not subtle enough in their “actions”, which causes certain changes to the game. But then again, what are you supposed to do as a player when the game you play has to be catered for your enjoyment of the game? Like I’ve mentioned before, for the kind of game GU! is, devs have to adapt just like players adapt to the game. Devs can be like players, but players are not the Devs.

@SDS_Chase,
              Why not directly reply to this post, of ANDRE_FJV’s specific content and share your thoughts or opinion on what this means to you as a dev? I wouldn’t be as “offensive” as this posts seems to be, but I sort of agree with the context behind why ANDRE_FJV would make such a post.

Like other possible “offensive” posts or unconstructive feedback made towards the game or even to the devs, removed, edited, or not, there’s good reason to be frustrated or disappointed. Your response directly to IsraelysGU shows me that your willing to cater to a specific group of players, so what does mean for other players?

Comment

• SDS_Chase
                SDS_Chase commented
                Editing a comment
                Ya, I don't follow your logic. Using profanities towards our team does constitute as offensive and we will happily uphold our policies when dealing with these instances. I'm here to listen to what the community has to say, gather feedback, and help. While I can't always reply to every single topic, I am on here frequently taking notes on bugs and trying to make this game better for everyone.

• MonkeyMoon22
                MonkeyMoon22 commented
                Editing a comment
                Do you agree that there is good reason to be frustrated or disappointed with this game?

This post is similar to those “I quit this game” post and a dev would respond with something like “thank you for playing our game and hope you will try the game again in the future as the game is in continuous development, so check back to see what’s new”. You made a great response though and I found it encouraging.

Well, I took your advice and let the topic breathe and prepared to continue the discussion since, other than the offensive parts, their experience was familiar to me. I even gave feedback and tried to show understanding, even to some other player responses.

In terms of my logic, I acknowledged that there are offensive posts that could be edited or removed and I did mention “possible” because some posts seem to borderline between constructive and unconstructive feedback. I did also mention some things can get lost in translation and maybe my wording wasn’t clear enough for you too.

What I was trying to get you to understand is that some post will have legit criticisms or feedback but might get worded(possibly lost in translation too) in a way that is offensive and so the post is ignored or not even acknowledged. Maybe some players don’t intentionally mean to be offensive.

I thought you saw beyond the offensive wordings and took into consideration the context of the post, which basically boils down to frustrations that made them quit the game.

So on another post below, I will rephrase the issues that are mentioned, according to the translations, in a less offensive way to help better understand their frustrations or disappointments. Plus it’s interesting to see another player that didn’t really go on forums and finally posting now because of “issues” with this game.

Everything done now for the game is what I thought would have been done before the official PS4 live release and it’s good.

Traduzir:

@ANDRE_FJV,
              Em termos de "compensação" pelo tipo de qualidade que este jogo ofereceu, seja o que os programadores vão admitir ou não, eles fizeram o seu melhor para compensar todos os problemas desse jogo.

Eu consideraria a remoção do stat 'Win / Loss' da UI do menu principal do jogo como um começo dessa compensação. Eu talvez não mencione tudo, mas, tentando pensar agora, 'Rações Diárias' é outra. 'Spec Ops' Eu também consideraria como compensação. Esse tipo de "compensação" ou talvez o que eu chamaria de compensação sensata, uma vez que se encaixa bem no design ou mecânica de jogos gratuitos e pode ser suficientemente sutil como um gesto dos desenvolvedores ao reconhecer "problemas". Eu incluíria inclusive os "PMs" individuais por desenvolvedores no fórum ou em outros lugares como compensação. Até mesmo permitir que alguns "problemas" sejam corrigidos para "mais tarde" podem ser vistos como compensação.

Se os desenvolvedores estão realmente conscientes dessas questões de jogos, então eles devem saber que há outro passo que eles poderiam fazer se pretenderem suportar este jogo por mais tempo, mas, para dar uma certa perspectiva do que quero dizer com, por exemplo, o "crash da tela azul "Ou o CE-34878-0 código de erro PS4, isso não garantirá quaisquer problemas futuros para parar de ocorrer, uma vez que vem um ponto em que o problema não é o que precisa ser corrigido, mas como ele está sendo corrigido (o jogo ainda é feito? Unity engine e, em caso afirmativo, é a versão mais recente do motor Unity? Versão modificada do motor Unity? Motor personalizado?).

Eu notei uma mudança no desenvolvimento deste jogo e me pergunto quanto mais os desenvolvedores estão dispostos a ir com este jogo.

@ Kenpo_Kid69,
              Quaisquer posts "extremos"
              (embora algumas coisas possam ser perdidas na tradução), eu não desconsideraria necessariamente essas postagens porque oferece uma perspectiva específica que eu acho que deve ser conhecida especialmente em lidar com o tipo de desenvolvimento que este jogo passou.

@IsraelysGU,
              As estatísticas não vão explicar tudo sobre certas coisas e você não deve confiar demais nas "tabelas de classificação" deste jogo, já que certas atualizações do jogo tornaram as estatísticas inconsistentes. Mesmo se você seguisse muito de perto todas as atualizações, você ainda precisaria conhecer o contexto por trás de certas ações para ter uma melhor idéia de determinados dados.

Além disso, alguns jogadores fazem "demais" ou não são suficientemente sutis em suas "ações", o que causa certas mudanças no jogo. Mas, novamente, o que você deve fazer como jogador quando o jogo que você joga deve ser atendido pela sua diversão no jogo? Como já mencionei antes, para o tipo de jogo GU! é, os desenvolvedores precisam se adaptar de forma semelhante à adaptação dos jogadores. Os desenvolvedores podem ser como jogadores, mas os jogadores não são os desenvolvedores.

@SDS_Chase,
              Por que não responder diretamente a esta publicação, do conteúdo específico de ANDRE_FJV e compartilhar seus pensamentos ou opinião sobre o que isso significa para você como desenvolvedor? Eu não seria tão "ofensivo" quanto as postagens parecem ser, mas concordo com o contexto por que ANDRE_FJV faria tal publicação.

Como outros possíveis posts "ofensivos" ou comentários não construtivos feitos para o jogo ou mesmo para os desenvolvedores, removidos, editados ou não, há boas razões para se frustrar ou ficar desapontados com o jogo. Sua resposta diretamente ao IsraelysGU mostra-me que está disposto a atender a um grupo específico de jogadores, então o que significa para outros jogadores?

Comment

I tried to rephrase your post in a less offensive way so that I can break it down to show why you would feel this way towards this game and I might include some thoughts on how this relates to my experience as well as other players who might share a similar experience with the game.

-GU! is fun, but this game on a technical level is not good

-Mediocre updates, but 3.40 upwards made game really not good

-Game has bugs

-Played the game a certain way for a long time and now the game is not what it used to be; all efforts seems to be wasted

-Have you experienced the blue screen crash?

-Free but not really good so why this kind of game on PS4?

-Any compensations because of the games errors and issues?

(I responded to this part already)

-Loved this game and is fun for everyone, but now will stop playing because of accumulation of issues with game

-The game has a focus of how to get players to pay or spend

-Support for the game is not really good in terms of both consistency and approach

-Wants to delete account from game

Note:
                I would like to respond to each of the above parts, but I will see if others can respond now that it’s maybe clearer in terms of what would make player “quit” the game.

And to the devs, maybe now you can figure out ways to prevent players from “quitting” or mitigate exaggerations players might think of the game because of such things as above or just take them into consideration as you continue to develop GU!

Comment

• SDS_Chase
                  SDS_Chase commented
                  Editing a comment
                  Thank you for the effort you put into gathering this feedback in a clear and concise manner. Our team is always open to hearing criticism and feedback and we take every post we see on the forums into consideration. While most issues reported on the forums are legitimate, its also worth noting that the comments represent only a small fraction of the player base. We at all times make decisions that we are confident will strengthen the game for the entire player population.
              Working...
              X