Announcement

Announcement Module
Collapse
No announcement yet.

1 ud af 3 attack taber jeg på grund af fejl. Har tabt over 100 gange på grund af fejl

Page Title Module
Move Remove Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1 ud af 3 attack taber jeg på grund af fejl. Har tabt over 100 gange på grund af fejl

Over 20 gange på en dag stopper spillet med at virke imens jeg attacker og jeg får tab af det. Har snart tabt 100 attacks på grund af lag hele tiden og fejl. Bruger for meget tid på ingenting

Spillet køre så langsomt jeg ikke kan spille :'(

Comment

Har tabt omkring 500 attack 100 af dem på grund af fejl, giv mig mine sejre tilbage på min WLR

Comment

I've sent you a PM with a few questions. Please provide me with some answers when you have a chance so that I can investigate this issue further for you. Thanks.

[Google Translate]

Jeg har sendt dig en PM med et par spørgsmål. Giv mig nogle svar, når du har en chance, så jeg kan undersøge dette problem yderligere for dig. Tak.

Comment

Er stået til i over 3 måneder. Min ps4 køre meget langsom, hakker og går helt i stå tit. Spillet lukker ned uden grund og har snart fået over 100 tab hvor det ikke er min skyld. Internet (Hiper) 50 MB. Køre kun med kabel forbindelse
          Last edited by NPR7693; 03-11-2018, 06:06 AM.

Comment

De PvP battles jeg har tabt uden grund skal rettes på min win/loss/ratio ellers kommer jeg aldrig til at spille ps4 mere, er snart træt af at i har ødelagt mit spil så meget, over 100 gange nu har jeg tabt uden grund >:-(
            Last edited by NPR7693; 03-11-2018, 06:19 AM.

Comment

Last edited by NPR7693; 03-11-2018, 06:37 AM.

Comment

Stopper med at virke hele tiden. Alle andre spil køre som de skal. Vil så gerne spille Guns Up. Mega fedt spil men har bare tabt så mange gange uden grund at lysten er helt mistet og alle mine venner er stoppet på grund af tabte PvP, i mister kunder :'(

Comment

Alle andre spil køre som de skal. Har prøvet og tage min ps4 med ned til en ven med andet internet men det er stadig det samme :'(
                  Last edited by NPR7693; 03-11-2018, 08:48 AM.

Comment

Working...
                  X